Maak kennis met de werknemers van De Nationale Adviesbalie.
Bij De Nationale Adviesbalie werken we met een enthousiast en toegewijd team. Voor onze klanten zetten we ons in en blijven wij continu verbeteren. Jou helpen is ons doel en daaraan werken wij elke dag hard en met veel plezier. Wij stellen ons graag persoonlijk voor.
Eric is altijd op zoek naar slimme online toepassingen voor jou. Ook houdt hij nauw contact met de beste juridische dienstverleners voor jouw zaak. Hij beheert de organisatie en is verantwoordelijk voor alle sales activteiten binnen De Nationale Adviesbalie.
Karin beheert alle administratie en Google Ads campagnes. Ze heeft oog voor detail en cijfers en deze eigenschap komt perfect van pas bij haar werkzaamheden bij De Nationale Adviesbalie.
Monique voert als team manager de dagelijkse leiding van het CCC (Client Contact Centre). Daarnaast is ze verantwoordelijk voor alle projecten binnen De NAB. Haar liefde voor organiseren komt hierbij goed van pas.
Ferdy is onze eigen in-house techneut. Hij zorgt ervoor dat al onze websites en systemen up-to-date blijven met de laatste toeters en bellen. Hij kijkt graag met het team mee hoe we onze interne systemen nog makkelijker kunnen maken om onze klanten zo nog beter te kunnen helpen.
Linda is een energiek en creatief persoon die met haar analytisch vermogen en gedrevenheid met gezond verstand en lef de juiste dosis juridische kennis combineert om voor jou het beste resultaat te behalen.
‘Niets geeft mij meer voldoening dan een superblije cliënt. Daar zet ik mij dan ook 100% voor in.”
Ilse houdt zich als jurist binnen De NAB voornamelijk bezig met het inhoudelijk beoordelen van vaststellingsovereenkomsten bij einde van een dienstverband. Zij voorziet haar cliënten van juridisch advies en voert namens hen schikkingsonderhandelingen. Met haar juridische kennis, energie en overtuigingskracht zet zij zich voor haar cliënten in om een succesvol resultaat te behalen.
Alinde staat mensen vriendelijk te woord om ze vervolgens begrijpelijk en eerlijk advies te geven. Samen met hen gaat zij op zoek naar de juiste oplossing.
Daarnaast heeft zij ruime ervaring in het maken van alimentatie(her)berekeningen voor onze klanten.
Deborah beantwoordt graag al jouw juridische vragen. Door haar sociale en dienstverlenende karakter past de functie als juridisch adviseur goed bij haar. Ze vindt het fijn om klanten te adviseren en te begeleiden in de richting van de juiste vervolgstap.
Door goed te luisteren en door het stellen van de juiste vragen hoopt Geerke snel duidelijkheid te geven in elke juridische kwestie. Ook vindt zij het belangrijk dat mensen zich gehoord voelen. “Door enkel alleen al te luisteren kan je soms al veel voor iemand betekenen.”
Ik vind het fijn om mensen handvatten te geven in moeilijke situaties. Het is toch fijn om gehoord te worden als je er zelf even niet uitkomt? Op een laagdrempelige manier wijzen naar de juiste weg is mijn doel hierin. Net even die eerste juiste voorzet geven kan veel verschil maken.
Marta zoekt graag een passende oplossing voor de klant. Met haar inlevingsvermogen en geduld helpt zij de mensen graag op weg naar de juiste oplossing.
Vénice helpt graag iedereen met een passende oplossing. Met haar passie voor wet- en regelgeving probeert zij zo goed mogelijk antwoord te geven op jouw vraag. “Elk verhaal is anders en achter ieder verhaal schuilt emotie. Daarbij vind ik het belangrijk dat een klant gehoord wordt en met een fijn gevoel en passend advies het vertrouwen krijgt om verdere stappen te ondernemen.”